19 aprilie 2024
OAMGMAMR Filiala Argeș
Stiri

STARE DE URGENȚĂ ÎN ROMÂNIA

Perioada pentru care se aplică măsurile comunicate de către OAMGMAMR pentru limitarea răspândirii infecției provocate de COVID-19 se prelungește pe toată perioada instituirii stării de urgență. De asemenea, aparatul central și filialele OAMGMAMR vor respecta toate celelalte măsuri care privesc activitatea organizației noastre dispuse de autorități în aplicarea decretului privind instituirea stării de urgență pe teritoriul României. (www.oamr.ro)

OAMGMAMR Filiala Argeș a dispus următoarele:

1. Suspendarea programului cu publicul începând cu data de 13 martie 2020, până la o dată ce va fi anunțată ulterior. Excepție vor face situațiile în care se impune prezența membrilor la Filiala Argeș a OAMGMAMR. În aceste situații se vor face programări prin intermediul adresei de e-mail oammr_arges@yahoo.com cu menționarea explicită a motivului.

2. Continuarea procesului de eliberare a avizului anual, care se va face prin corespondență online, prin intermediul adresei de e-mail oammr_arges@yahoo.com, unde membrii Filialei Argeș vor trimite în format pdf (scanat) documentele necesare eliberării avizului anual și cererea pentru eliberarea avizului anual, care se descarcă de pe site-ul filialei http://oammr-arges.ro/wp-content/uploads/2019/10/Cerere-aviz-anual.pdf.

După verificarea cererii și a documentelor trimise de solicitant, dacă acestea îndeplinesc condițiile legale de obținerea avizului, Filiala Argeș a OAMGMAMR va trimite avizul solicitantului prin e-mail, în format pdf.

Originalul avizului va putea fi ridicat de titular după expirarea măsurilor pentru prevenirea răspândirii coronavirusului și reluarea activităților cu publicul.

3. Continuarea activității pentru eliberarea altor documente, altul decât cel prevăzut la pct. 2, se va face programat, prin intermediul adresei de e-mail oammr_arges@yahoo.com, cu menționarea explicită a solicitării.

În vederea eliberării Certificatului de membru, solicitat pentru situații excepționale (angajare), documentele pot fi depuse și ridicate în fiecare zi de LUNI și JOI, în intervalul orar 10.00-12.00.

4. Suspendarea tuturor activităților de educație profesională continuă organizate de OAMGMAMR Filiala Argeș. Membrii filialei au la dispoziție platforma de cursuri online https://oamr-emc-arges.ro/.

5. Suspendarea procedurilor de reatestare a competențelor profesionale.

6. Suspendarea activității de primire la filială și expediere către sediul central a dosarelor de eliberare a documentelor de recunoaștere a calificărilor profesionale în celelalte state membre UE, a dosarelor de creditare a cursurilor la sală, a manifestărilor științifice și acreditare/reacreditare a furnizorilor de formare educație medicală continuă, până la o altă decizie care va fi comunicată.

Plata cotizațiilor de membru se va efectua prin transfer bancar în contul RO48BREL0002001799710100, LIBRA INTERNET BANK, OAMGMAMR FILIALA ARGEȘ, CIF 15466107.

Pentru informații suplimentare ne puteți contacta la telefon/fax 0348 401 082, de luni până vineri, între orele 08.00 – 16.00.

Vă mulțumim pentru înțelegere!