AVIZ ANUAL PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI DE ASISTENT MEDICAL – 2018
Începând cu data de 15.11.2017 OAMGMAMR filiala Argeș derulează activitatea de eliberare a avizului anual – 2018 pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/asistent medical/moașă.
Acordarea avizului pentru anul 2018 se face în baza depunerii de către solicitant la secretariatul filialei a următoarelor documente:
– cerere tip (poate fi descărcată de pe site-ul www.oammr-arges.ro sau poate fi pusă la dispoziție la sediul filialei);
– copie a poliței de asigurare de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională (asigurare de malpraxis), valabilă pentru perioada 01.01.2018 – 31.12.2018, (se păstrează limitele aplicate şi în anul 2017, respectiv valoarea minimă a poliței este:
a)10.000 EURO pentru asistenții medicali generaliști/asistenții medicali/moașe care își exercită profesia în unitățile sanitare cu paturi;
b) 4.000 EURO pentru asistenții medicali generaliști/asistenții medicali/moașe care își exercită profesia în cabinete de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale;
c) 2.000 EURO pentru asistenții medicali de farmacie);
– extras din Revisal (Raport per salariat) semnat și ștampilat de către angajator, excepție fac asistenții medicali din unitățile sanitare care virează cotizația lunar;
– numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2017 (se vor depune doar acele certificate, diplome, atestate etc. pentru cursuri/manifestări, altele decât cele organizate de OAMGMAMR filiala Argeș);
– copie a Certificatului de membru;
– copie a documentelor care atestă întreruperea de activitate, după caz.
NOTĂ: Asistenții medicali pensionari care își continuă activitatea vor depune și certificat se sănătate fizică și psihică în vederea eliberării avizului.
Program de lucru: Luni – Joi, orele 08.00-16.00.
Informații suplimentare pot fi obținute la secretariatul OAMGMAMR Argeș, telefon 0348 401 082.
”Amintim asistenților medicali argeșeni că exercitarea legală a profesiei de asistent medical se face exclusiv cu respectarea condițiilor prevăzute de legea exercitării profesiei noastre, și anume, deținerea Certificatului de membru, însoțit de avizul anual pentru autorizarea exercitării profesiei”, a declarat Estera Stămoiu, președintele Ordinului Asistenților Medicali Argeș.
Activitatea de avizare se va desfășura după următorul program:
Nr. crt. |
Instituție sanitară |
Perioadă avizare |
1. |
Cabinete de medicină primară, cabinete medicale individual, farmacii cu circuit deschis, unități sanitare private |
15.11 – 15.12.2017 |
2. |
Spitalul de Pneumoftiziologie ”Sf. Andrei” Vl. Iașului |
20.11.2017 |
3. |
Spitalul Municipal Curtea de Argeș |
21.11.2017 |
4. |
Spitalul Orășenesc ”Regele Carol I” Costești |
22.11.2017 |
5. |
Spitalul Orășenesc ”Sf. Spiridon” Mioveni (inclusiv secția exterioară |
23.11.2017 |
6. |
Spitalul de Pneumoftiziologie Leordeni |
27.11.2017 |
7. |
Spitalul de Recuperare Brădet |
28.11.2017 |
8. |
Spitalul de Pneumoftiziologie Câmpulung |
29.11.2017 |
9. |
Spitalul de Psihiatrie ”Sf. Maria” Vedea |
04.12.2017 |
10. |
CIA Pitești |
05.12.2017 |
11. |
Penitenciar Spital Mioveni |
06.12.2017 |
12. |
Spitalul de Boli Cronice și Geriatrie Ștefănești |
07.12.2017 |
13. |
Spitalul de Pediatrie Pitești |
08.12.2017 |
14. |
Spitalul Municipal Câmpulung |
11-12.12.2017 |
15. |
Spitalul Județean de Urgență Pitești |
13 – 14.12.2017 |
16. |
Spitalul Militar de Urgență ”Dr. Ion Jianu” Pitești |
15.12.2017 |