19 octombrie 2025
OAMGMAMR Filiala Argeș
Stiri

Aviz anul 2016

arrow anim left
arrow anim leftANUNȚ IMPORTANT !
AVIZ ANUAL PENTRU AUTORIZAREA EXERCITĂRII PROFESIEI – 2016
 
Începând cu data de 18.11.2015 OAMGMAMR filiala Argeș derulează activitatea de eliberare a avizului anual – 2016 pentru autorizarea exercitării profesiei de asistent medical generalist/asistent medical/moașă.
Acordarea avizului pentru anul 2016 se face în baza depunerii de către solicitant la secretariatul filialei a următoarelor documente: – cerere tip (poate fi descărcată de pe site-ul www.oammr-arges.ro link-ul Informatii utile/Formulare tip sau poate fi pusă la dispoziție de la sediul filialei);
copie a poliței de asigurare de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională (asigurare de malpraxis), valabilă pentru perioada 01.01.2016 – 31.12.2016, (se păstrează limitele aplicate şi în anul 2015, respectiv valoarea minimă a poliței este:
a)10.000 EURO pentru asistenții medicali generaliști/asistenții medicali/moașe care își exercită profesia în unitățile sanitare cu paturi;
b) 4.000 EURO pentru asistenții medicali generaliști/asistenții medicali/moașe care își exercită profesia în cabinete de medicină primară, ambulatorii, cabinete medicale individuale;
c) 2.000 EURO pentru asistenții medicali de farmacie);
– extras din Revisal (Raport per salariat) semnat și ștampilat de către angajator, excepție fac asistenții medicali din unitățile sanitare care virează cotizația lunar;
– numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2015 (se vor depune doar acele certificate, diplome, atestate etc. pentru cursuri/manifestări, altele decât cele organizate de OAMGMAMR filiala Argeș);
– copie a Certificatului de membru;
– copie a documentelor care atestă întreruperea de activitate, după caz.
NOTĂ: Asistenții medicali pensionari care își continuă activitatea vor depune și certificat se sănătate fizică și psihică în vederea eliberării avizului.
Persoane de contact:
Andreea ROMANESCU, telefon 0348 401 082
Clelia FLOREA, telefon 0755 069 220
Activitatea de avizare se va desfășura după următorul program:
Nr. crt. Instituție   sanitară Perioadă avizare
1. Cabinete   de medicină primară, cabinete medicale individual, farmacii cu circuit   deschis, unități sanitare private 18.11.2015 –   21.12.2015
2. Spitalul   Orășenesc ”Regele Carol I” Costești 23.11.2015
3. Spitalul   Orășenesc ”Sf. Spiridon” Mioveni (inclusiv secția exterioară) 24.11.2015
4. Spitalul   de Pneumoftiziologie Leordeni 24.11.2015
5. Spitalul   de Pneumoftiziologie Cîmpulung 25.11.2015
6. Spitalul   de Recuperare Brădet 25.11.2015
7. Spitalul   de Psihiatrie ”Sf. Maria” Vedea 26.11.2015
8. CIA   Pitești 26.11.2015
9. Penitenciar   Spital Colibași 27.11.2015
10. Spitalul   de Boli Cronice și Geriatrie Ștefănești 27.11.2015
11. Spitalul   de Pediatrie Pitești 02 – 03.12.2015
12. Spitalul   Municipal Curtea de Argeș 04 – 07.12.2015
13. Spitalul   Municipal Cîmpulung 08 – 09.12.2015
14. Spitalul   Județean de Urgență Pitești 10 – 16.12.2015