27 octombrie 2025
OAMGMAMR Filiala Argeș
Stiri

ÎN ATENȚIA ASISTENȚILOR MEDICALI !

Asistenții medicali care nu au obținut până în prezent avizul necesar autorizării profesiei pentru anul 2023 sunt rugați să depună/transmită documentele necesare, respectiv:

– cerere tip (se descărcă de pe site-ul www.oammr-arges.ro, link-ul Informații utile/Formulare tip);

– copie a poliței de asigurare de răspundere civilă pentru greşeli în activitatea profesională (asigurare de malpraxis) valabilă pentru perioada 01.01.2023 – 31.12.2023 (se păstrează limitele aplicate şi în anul 2022);

– extras din Revisal (Raport per salariat) semnat de angajator, excepție fac asistenții medicali din unitățile sanitare care virează cotizația lunar;

– numărul mimim de 30 credite EMC cumulat în anul 2022 (se vor depune/transmite certificate, diplome, atestate etc. pentru cursuri/manifestări, care nu au fost înregistrate la filială);

-copie a documentului care atestă plata cotizației de membru pentru anul 2023.

Plata cotizațiilor de membru se efectuează exclusiv prin transfer bancar în
contul RO48BREL0002001799710100, LIBRA INTERNET BANK, Beneficiar OAMGMAMR FILIALA ARGEȘ, CIF 15466107.

NOTĂ:
– Asistenții medicali pensionari care își continuă activitatea vor depune și certificat de sănătate fizică și psihică în vederea eliberării avizului.

– Asistenții medicali voluntari vor depune în copie contractul de voluntariat, însoțit de fișa de voluntariat, încheiat în condițiile Legii nr. 78/2014 privind reglementarea activităţii de voluntariat în România, cu modificări și completări, iar plata cotizației de membru este în cuantum de 120lei/an.

– Asistenții medicali care exercită profesia în regim independent ca persoană fizică independentă (PFI) sau titular de cabinet individual de practică independentă, vor depune în copie contractul de prestări servicii și asigurare de răspundere civilă profesională (malpraxis) pentru limita minimă a răspunderii în valoare de 20.000 euro.

Precizăm că potrivitHotărârii nr. 5/2020 a Consiliului Național al OAMGMAMR eliberarea avizului anual se va face cu valabilitate doar de la data solicitării și a îndeplinirii tuturor cerințelor legale.

Mai menționăm că potrivit aceleiași Hotărâri, răspunderea pentru exercitarea profesiei de asistent medical fără aviz anual revine membrului OAMGMAMR în cauză și angajatorului.

Documentele necesare eliberării avizului anual se transmit pe adresa de e-mail ag-secretariat@oamr.ro, în format PDF:

Informații suplimentare pot fi obținute la secretariatul OAMGMAMR Argeș, telefon 0348 401082 sau la adresa de e-mail ag-secretariat@oamr.ro.

În speranța aceleași colaborări eficiente, vă mulțumim !


Biroul Consiliului Județean al OAMGMAMR Filiala Argeș

Președinte Estera STĂMOIU